berichtje vanaf Bermuda

17 maart 2012 - Hamilton, Bermuda

heey allemaal,
ik ben nu in bermuda en we zijn inmiddels bezig met de terugreis. dat is best vreemd. heb zin om weer thuis te komen, maar niet om iedereen hier zegmaar te 'verlaten'. bermuda is best luxe en super duur. vergeleken met cuba al helemaal. cuba was helemaal geweldig. het was heerlijk om weer op zee te zijn, maar we hebebn we storm gehad. er zijn wat dingen kapot gegaan en het was best eng. door de kapitein en stuurmannen uiteindelijk goed aangekomen in bermuda. voor jullie is het hier warm maar voor mij is het hier heel koud.... zal wel weer even wennen zijn in nederland. we lopen hier nu gewoon weer in lange broek en truien... dat is wel balen maar opzich niet heel erg. het is wel weer lekker om onder je dekbedje te slapen. ik ben hier nu nog iets van 9 dagen en dan gaan we naar de azoren zeilen. dat is weer zo'n 2 tot 3 weken dus dat weer best lang. dat is dan het laatste land en dan ga ik echt op weg naar huis.
heel veel liefs vanuit bermuda!

1. Jan en Janneke:
    17 maart 2012
    Ha Sanne, we hoorden van je moeder al over die storm. Best eng natuurlijk maar ook wel weer een hele ervaring. En gelukkig liep het allemaal goed af! In NL kun je de bontmantel straks wel aandoen. Donderdag was het 15 graden maar inmiddels zakt het weer... ;-)
    Groeten van ons vieren!
  2. Ronald:
    17 maart 2012
    Hé Sanne,
    Dat moet wel schrikken geweest zijn, die storm en al dat water over jullie heen. Maar als echte zeebonk maak je dat ook mee.. Kun je dan later weer spannende verhalen over vertellen. Geniet nog lekker een paar weken van het zeilen en van alles wat je ziet. Wij zien er al naar uit dat je straks weer terug bent!! Veel liefs uit Wijhe.
  3. Jan en janneke:
    18 maart 2012
    Lidewij ligt grieperig op de bank, Welmoed zit huiswerk te maken, Jan en Janneke zitten voor het werk achter de computer...Dus: Geniet van Bermuda, van je 'vrijheid' en van het goede leven!

Liefs uit het mooie Meppel
  4. Marlies:
    18 maart 2012
    Hoi Sanne,
    het viel me al op toen ik op die foto bij het krantenartikel zag dat jullie op de trappen voor de kerk ook allemaal dikke kleren aan hadden, voor het eerst. En ik had je moeder aan de telefoon, vorige week, net na die storm. ze vertelde dat de onderkant van de boot zijkant werd en omgekeerd. Heftig! maar goed, jullie hebben dat maffe weersverschijnsel (ik ben de naam kwijt) goed doorstaan, gelukkig.
    hier is het trouwens al best lekker weer, hoor, en de lente is heel mooi! liefs van Koos en mij. doei!
  5. Thecla:
    19 maart 2012
    HE Sanne,
    leuk om te lezen waar je allemaal geweest bent Die storm was wel spannend hoorden we. We vinden hier allemaal dat je mooi kan schrijven en vertellen wat er gaande is in 'verweggistan' zoals Loes zegt. Hier begint de lente weer, wij zijn blij met de 15 graden!
    Morgen gaat Loes biefstuk maken en de meiden zijn aan het stoeien nu. Het gaat toch best snel om zo weer als je nu al aan de terugweg gaat beginnen. Loes gaat volgende week voor school naar Praag.

Groetjes van ons 4en. Thecla
  6. Wilma Bruins:
    19 maart 2012
    Hoi Sanne,
    Dat stukje over de storm heb ik even gemist en ik vind het maar een raar idee dat je nu weer op de thuisreis bent. Maar ook wel weer heel fijn. En ik kan me voorstellen dat het straks voor jou ook niet hard genoeg kan gaan. Heel veel plezier op dit lange stuk varen maar weer.
    tante Wilma en Oom Bert