Naam:
Foto’s:
396
Video’s:

Over mij

Ik heb het reisvirus te pakken gekregen bij School at Sea. Deze is uitgebreid na mijn eerste keer in Nepal en na een jaar op pad te zijn geweest, komen er eigenlijk alleen maar meer dingen bij die ik wel heel graag eens zou willen zien. Het is prachtig om de nieuwe culturen te leren kennen, de lokale bevolking te ontmoeten en te genieten van de natuur. Tijdens het reizen besef ik hoe bevoorrecht we zijn in de Westerse landen dat ik dit überhaupt kan ontdekken. Daarnaast geeft het reizen een besef van hoe weinig je nodig hebt om gelukkig te zijn en hoe belangrijk vrienden en familie voor mij zijn.

Over mijn reis

Samen met 20 jongeren van verschillende nationaliteiten en studies gaan we de Atlantische Oceaan oversteken van St.Maarten naar Nederland. Hierbij fungeren we als denktank om tot een oplossing te komen voor de quest die het bedrijf Technische Unie aan ons gesteld heeft. Hoe krijgen wij ons bedrijf groener? https://www.clean2antarctica.nl/explore/challenging-companies-and-millenials

Bezochte landen

Ik heb 36 landen (15%) bezocht:

Anguilla, Aruba, België, Bermuda, Colombia, Cuba, Denemarken, Dominica, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Portugal, Puerto Rico, Saint Kitts en Nevis, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.