Naam:
Foto’s:
458
Video’s:

Over mij

Ik heb het reisvirus te pakken gekregen bij School at Sea. Deze is uitgebreid na mijn eerste keer in Nepal en na een jaar op pad te zijn geweest, komen er eigenlijk alleen maar meer dingen bij die ik wel heel graag eens zou willen zien. Het is prachtig om de nieuwe culturen te leren kennen, de lokale bevolking te ontmoeten en te genieten van de natuur. Tijdens het reizen besef ik hoe bevoorrecht we zijn in de Westerse landen dat ik dit überhaupt kan ontdekken. Daarnaast geeft het reizen een besef van hoe weinig je nodig hebt om gelukkig te zijn en hoe belangrijk vrienden en familie voor mij zijn.

Over mijn reis

Ik ga mijn keuzecoschap lopen in Malawi, in het Nkhoma hospital. Heel benieuwd hoe die tropengeneeskunde is en of het wat is voor de toekomst. Daarna nog 5 weken om Tanzania te ontdekken!

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

Anguilla, Aruba, België, Bermuda, Colombia, Cuba, Denemarken, Dominica, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Malawi, Monaco, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Portugal, Puerto Rico, Saint Kitts en Nevis, Slovenië, Spanje, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.