Op weg naar Nepal

11 juli 2013 - Amsterdam, Nederland

Zaterdag is het dan zover, dan ga ik met 8 andere jongeren naar Nepal toe om te helpen bij vrijwilligersprojecten.

De afgelopen maanden ben ik hard bezig geweest om 1500 euro aan sponsorgeld op te halen voor de projecten in Nepal. Dit is gelukt en allemaal bedankt hiervoor!
Inmiddels zijn al mijn spullen zo goed als ingepakt, zijn de engelse lessen en workshops voorbereid en heb ik vandaag op donderdag meppeldag nog een tas vol knuffeltjes gekocht voor de kinderen in Nepal.

Kortom, ik ben er helemaal klaar voor! Het wordt een prachtige ervaring.

Nepal, here we come!

Ik hoop in Nepal deze reisblog bij te kunnen houden, maar ik weet niet of daar de middelen voor zijn.

1. De Keijzertjes:
    11 juli 2013
    Wat gaaf Sanne!! Heel veel plezier. We lezen je verhalen graag :) mocht je nog willen horen hoe het is met menno dan moet je maar gezellig langs komen vanavond want Robbert is weer terug. Groetjes!
  2. Jan en janneke:
    11 juli 2013
    Dag Sanne,
    Geniet van alles wat op je pad komt. We denken aan je!
    Doe je Beau ook even de groeten van ons.
    Liefs, J,J,W en L
  3. Peter de Vries:
    12 juli 2013
    Sanne veel plezier tijdens deze nieuwe uitdaging! Ik ga je volgen op je blog. Groet Peter
  4. Theo & Annelous,:
    12 juli 2013
    Hoi Sanne , wat een gaaf plan. We weten hoe het daar is en weten zeker dat jij een waardevol steentje zal bijdragen . Geniet van deze mooie mensen in hun eigen cultuur. En breng iedereen weer een beetje dichter bij elkaar. Heel veel plezier en behouden reis. Groetjes Theo en Annelous