gelukkig nieuwjaar

1 januari 2012

Lieve allemaal. Ik mis jullie wel hoor! Hier is het super mooi. We zijn vanavond aangekomen in de SanBlas eilanden. Allemaal eilandjes naast elkaar vol met palmbomen. Het ziet er heel mooi uit, alleen was het wel wat bewolkt toen we aankwamen, dus dat was wel jammer. Morgen hebben we een tropenrooster (iets van 6 a 7 uur beginnen) en dan 's middags vrij. Oud en nieuw was ook heel leuk! Zie de foto voor de nieuwjaarsgroet!

We zouden eerst bonte avond doen, maar door de hoge golven, die over de reling sloegen, hebben we het verplaatst. Uiteindelijk hebben we een film gekeken en rond 10 voor 12 zijn we allemaal naar buiten gegaan. We hebben afgeteld en elkaar allemaal gelukkig nieuw jaar gewenst. Het was wel heel bijzonder op deze manier. Ik keek dan naar de hemel en dacht thuis kijken ze nu naar dezelfde hemel, dat is wel een raar idee. Ik heb heel veel zin om de eilanden te gaan verkennen en van SanBlas tot Panama hebben we weer scheepsovername. Ik heb gesolliciteerd voor bootsman.

Ben benieuwd. Dat is zegmaar degene die het uitvoeren aanstuurt. Lijkt me wel leuk. . De feestdagen zijn hier heel gezellig, maar wel dubbel, omdat je normaal thuis bent. Met school loop ik nog wel achter, maar ik doe er alles aan om bij te komen. Op de Sanblas is volgens mij geen internet, dus dat komt ws. weer in Panama ergens.. in de drie weken. Ik heb wel super veel zin om het regenwoud in te trekken! Op dit moment wordt iedereen zo onge veer het water ingegooid, maar ik hoop dat ik vanavond droog blijf:) Nou ja, iedereen een hele fijne vakantie, super veel plezier nog en heel veel groetjes, liefs Sanne

1. Jan en janneke:
    15 januari 2012
    Dag lieve Sanne,

Allereerst een heel gelukkig 2012 gewenst!
    We hebben je oudjaarsdag wel gemist. Geen vuurwerk, geen warme chocolademelk....een beetje saai dus..
    We genieten van je verhalen en we vinden het geweldig voor je dat het avontuur je zo goed bevalt!
    We denken aan je!

Liefs, Jan, Janneke, Welmoed en Lidewij
  2. Marleen Vrouwes:
    16 januari 2012
    Lieve Sanne,

Meid, vanuit Havelte, wensen wij jou een heel fraai en gelukkig jaartje toe, waarvan nu nog 3 dikke maanden op de Regina Maris, en daarna weer lekker in Meppel bij paps, mams en Menno en al je vriendinnetjes en familie hier. Voor ons was het ook een bijzondere oudejaarsavond ... we hebben vanaf het appartementengebouw nog een papieren soort van lampion aangestoken en de hemel ingestuurd ... en toen zei ik nog ..."vlieg maar naar Sanne !". En later op het strand van Miami heb ik samen bijna met je moeder staan meehuilen .. och ze miste je zo .. en oh wat kon ik me daar wat bij voorstellen !! Maar, de helft zit er al bijna weer op nu en wat maak jij veel mee zeg, echt onvoorstelbaar en wat zie en doe je ongelooflijk veel .. dat neemt niemand jou meer af Sanne, deze ervaring en herinneringen neem je mee voor de rest van je leven !!! Geniet nog maar lekker en bedankt weer voor alle leuke verhalen ! Succes met alles en tot de volgende keer weer. Liefs van Tante Marleen, oom Sil, Bente en Jort
  3. Wilma Bruins:
    18 januari 2012
    Lieve Sanne,
    Wat hebben we weer genoten van je nieuwste verhalen. Je schrijft zo leuk dat we echt vanaf de zijlijn mee genieten. Ik vond het wel een heel raar idee hoor, dat wij op de cruise allemaal zo dicht bij jou waren maar niet bij je konden komen. Maar heerlijk om te lezen wat een geweldige dingen je allemaal doet en hoe je er van geniet.De tijd lijkt wel snel te gaan als je bedenkt dat je alweer bijna op de helft zit.Je zult inderdaad nog wel even hard voor school moeten werken maar als ik dat zo lees wordt daar ook wel voor gezorgd. Ik ben heel benieuwd hoe jullie tocht door de jungle zal zijn. Vast ook een geweldige ervaring.
    Liefs,
    tante Wilma